För bra för att vara sant

Jag hade nog aldrig vågat hoppas att det skulle bli såhär bra! Jag bor ihop med två kanongoa killar och farmor som tycker att det är skitkul att vi har skoj, jag har världens bästa chef, mitt jobb är kanonkul på m/s chockolatte(sommargotts café nere i hamnen), mina arbetskompisar är hur goa som helst och jag är på den plats på jorden jag älskar allra mest. Med andra ord mår jag nästan lite för fint! Igår va första kvällen här. Då drog vi ner några arbetskompisar och drack findricka på Göstas. Ikväll har gick jag Lucas, Patric, Rasmus och Gabriel suttit ute på cofferoom och bara chillat med godis och cola! Det enda som faktiskt tynger mig nu är tanken på att det är måndag, och jag har redan brännt hela veckans matkassa... Jag suger tydligen på det här med att handla mat.. Idag cyklade jag till Kungshamn, va på Ica i säkert en timme och försökte hitta det ultimata att överleva på. Väl ute därifrån hade jag bara en kasse, fast den kostade 350 spänn! Och ändå köpte jag bara massa billiga saker tyckte jag, så som varma koppen och ingredienser till ett bröd jag ska baka helt själv bara för att dryga lite på kassan! Aja, det ska väll va lite svårt i början att klara sig själv :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
   
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!

                          RSS 2.0