Sjukstuga

Förutom att det har blivit lite sjukstuga här med patric som fått halsfluss, jag som fått feber och Lucas som har ont i halsen så leker livet här nere! Midsommar var nog det sjukaste jag har sätt hittills denna sommar. Smögen är en liten ö, men tydligen får hela Göteborg plats här om man trycker ihop sig. Dock spenderade inte jag min kväll här på smögen, eller inte början i alla fall. Och problematiken med att ta sig tillbaka till ön senare på natten behöver jag kanske inte nämna... Men det blir inga mer taxipengar denna sommar i alla fall! Men kvällen slutade i alla fall bra, med mängder av pommes som Lucas bjöd på i parken. Där satt vi säkert till klockan 3, innan vi gick hem och väntade på att även patric skulle hitta hem. I övrigt ser allt ut som vanligt. Utekvällarna blir fler och roligare för varje gång! Jobbet är fortfarande underbart och jag bokstavligen lever på korv och glass. Jag har även börjat få utstå allt FIFA-spelande mina kompisar kör. Jag är ju ensam tjej oftast så jag har inte mycket att säga till om. Men sålänge jag får äta godis medans dom spelar är jag nöjd:) Ikväll är jag bortbjuden på middag. Mina kära sysslingar har nämligen anlänt till ön, wihoo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
   
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!

                          RSS 2.0