Ljusa sommarkvällar

När man tänker på Östersund tänker man ju oftast på en ganska mörk vinterstad. Men i Juni är det inte alls den sanna bilden. Det blir nästan aldrig mörkt vilket är otroligt skönt. Igår var jag ute och tränade till klockan halv 12 på kvällen. Det va vindstilla och kvällsol, och med ett par ben som hade fått lite vila dagen innan var det passande att cykla 5,5 mil. Även denna kväll blev fin. Och fast jag klev upp klockan 05.55 imorse efter bara fyra timmars sömn i kroppen kännde jag mig ganska pigg ikväll igen. Mina ben borde ha varit slitna efter gårdagen, men dom orkade med en fin löprunda på 17 km i alla fall. Men det var det, och jag borde inte hålla på såhär men jag kan inte riktigt slita mig från att jag är från vettet ibland.. Jag tror det växer bort :)

Dagen spenderades i alla fall ute på Lövsta IP där jag tillsammans med sex personer från min klass anordnade en fotbollscupp. Det var superroligt och allt flöt på jättebra. Vi hade otroligt mycket gott fika och massor av glass/hamburgare/godis. Jag åt omänskligt mycket, men det var precis vad jag behövde efter en vår med på tok för lite sötsaker egentligen. Jag var glad och jag njöt, och ibland får det vara huvudsaken. 

Nu ska jag lägga huvudet på kudden för en natts sömn. Imorgon ska jag och mamma ta en promenad till stan för att äta lunch på pause. För er som har missat det så bor jag inte i Ås längre, vilket betyder att jag har närmre till stan nu. Och om ungefär 20 dagar är våran lägenhet mitt i smeten färdigbyggd! :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
   
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!

                          RSS 2.0