Latteförgiftad

Tide går som ett kick även här nere. Personalen på Sommargott håller väldigt hårt på det här med afterwork. Igår var vi på sorrento och ikväll vart det en soft kväll på cofferoom i deras sköna soffor med filtar och grejer. Och jag har äntligen blivit av med min förkylning, så nu kan jag springa vid havet. Idag var det klarblå himmel och solen lyste upp hela sandö så fint. Jag älskar den synen, det är som att springa i Kalles kaviarreklamerna. I övrigt är allt bra. Jobbet går fint, har blivit förgiftad efter en aning för många latte och jag tycker att mjukglassmaskinen är både fin och go. Föresten så fick jag en ide idag, fast jag vet inte.. Eller jo, kanske.. Stanna kvar längre? Hmm det lockar..

Kommentarer
Postat av: Matilda

NEEEEEEEJ, SANDY du måste komma hem till yran iaf, så jag hinner träffa dig (och brösten)! DU verkar iaf ha det hur härligt som helst, är lite avis faktiskt!

2011-06-28 @ 23:15:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
   
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!

                          RSS 2.0