Packar och ger mig av igen!

Idag fick jag se Helsingborg från ett regnigt perspektiv. Men det gjorde inte så mycket för jag behövde ändå packa. Detta var min sista dag här i Skåne. Jag har haft det så himla bra här! Köpt jordgubbar för alla mina matpengar, köpt en vit båtig hatt i Malmö som jag så länge har letat efter, handlat på taxfree i Danmark och njutit av värmen är bara några av alla saker som jag har hunnit med i veckan. Känns nästan lite jobbigt att åka härifrån.. Fast ne? Imorgon vid den här tiden är jag ju trots allt den lyckligaste på jorden, för då är jag hemma på riktigt, i mitt fina sommarland!

Nu ska vi laga fisk till middag! Gött med lite riktig mat, jag är ganska kass på att få till det själv... Jag gjorde ett försök att laga rårakor i förrgår, men det äter jag aldrig igen.. Ska ta tag i kockandet när ja kommer till Smögen. Det ska bli kött varje dag, och det ska bli gott varje dag! Och jag ska ha bättre koll på att dagskassan inte överstigs..

Ikväll har jag föreslagit för min syster att hon ska köpa mer godis till mig för det gamla är slut. Jag tror hon faller för idén :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
   
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!

                          RSS 2.0