Jag står precis på kanten

När sommarlovet är slut brukar jag alltid tänka på hur allt var precis när man hade fått sommarlov. Att man står precis på kanten, man har en hel sommar framför sig och man har egentligen ingen aning om någonting. Nu står jag där, med en hel sommar framför mig. Jag brukar även tänka på hur lycklig man borde vara där i början, när man har allt det fina framför sig. Man ska ta vara på varje sekund som flyter förbi, det ska vara mitt motto denna sommar!

Att jag inte ens kunde ladda upp bilder från mobilen till denna blogg var ju en tråkig nyhet, vilket betyder att jag inte kommer ha någon nytta av en dator i sommar. Fast tanken slog mig förut också. Varför ska jag sitta inne vid en dator när jag kan göra så himla mycket annat? Sex veckor utan en dator, det känns egentligen bra. Jag har nternett med mig i lilla ippen om det skulle krisa.

Denna sommar kommer jag att lära mig mycket. Jag har redan lärt mig att man behöver otroligt mycket packning när man ska vara borta sex veckor på rad. Och jag har som alla andra år fått den där klumpen i magen av att säga hejdå till alla vänner här hemma. Tur att några av dom kommer och umgås med mig på min ö, den sista veckan.

Jag har redan börja drömma mig bort lite. Det ser ut att bli en sommar som kommer passa mig perfekt, en sommar som ska spenderas vid havet helt enkelt!

HELSINGBORG


DANMARK


SMÖGEN


KRETA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
   
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!

                          RSS 2.0