Framme i ett sommarland

Mitt senaste dygn har varit ett rent äventyr som har innefattat gungande nattåg, tågbyten och upptäckten av en helt ny stad. Att Helsingborg skulle leverara så mycket kunde jag aldrig tro. Värme, havsdoft, sandstränder, palmer(PALMER), utsikt till Danmark och extremt billigt godis och frukt är bara några få exempel. Jag orkar inte skriva så mycket mer nu, ska fortsätta att uppvakta min syster som fyller 20 idag! Men jag uppdaterar snart igen, förhoppningsvis med bilder. Morgondagen vore skön att spendera på den vita stranden vi var på idag, vid det faktiskt varma havet som luktade sådär salt som jag får ett lyckorus av. Ja, det är lite av morgondagens planer. Ibland mår man lite för bra för att det ska vara sant!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
   
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!

                          RSS 2.0